|
|
#1 |
![]() Join Date: Jul 2005
![]() |
Jeg har installeret mambo ver. 4.5.3 og har herefter forsøgt at installere mambo-phpShop komponentet, men jeg får følgende fejl:
Warning: main(/components/com_phpshop/phpshop_parser.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/u033035/public_html/4.5.x/administrator/components/com_phpshop/toolbar.phpshop.html.php on line 22 Fatal error: main(): Failed opening required '/components/com_phpshop/phpshop_parser.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/u033035/public_html/4.5.x/administrator/components/com_phpshop/toolbar.phpshop.html.php on line 22 Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved denne fejl? Komponenten virker fint på min Mambo ver. 4.5.2. Er der forskel på de to versioner mht. hvordan de håndtere komponentere/moduller etc. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Join Date: Jan 2005
![]() |
Quote:
Med andre ord, før den bliver frigivet tror jeg ikke du skal basere for meget på den, selv om den ser næsten færdig ud. |
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
|
|